Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Koszyk

Produktów: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Procedura reklamacyjna

Nazwa procedury

REKLAMACJA

 

1. Cel i zakres procedury

Celem niniejszej procedury jest zapewnienie sprawnego przeprowadzenia procesu reklamacji oraz analiza przyczyn reklamacji lub niezgodności oraz podjęcie działań korygujących i zapobiegawczych.

 

2. Opis postępowania

2.1. Przebieg procesu reklamacji

1. Zarejestrowanie reklamacji zgłoszonej w ustawowym w formie pisemnej przesłanej pocztą tradycyjną na formularzu dostępnym na stronie internetowej mojamydlarnia.pl.

2. Przeanalizowanie reklamacji pod względem formalnym

  • a. Akceptacja formalna reklamacji i przekazanie do analizy merytorycznej
  • b. Odrzucenie bez rozpatrywania z powodu braków formalnych

3. Analiza reklamacji pod względem merytorycznym

  • a. Akceptacja merytoryczna reklamacji i przekazanie do rozpatrzenia
  • b. Nieuznanie reklamacji

4. Ustalenie propozycji rekompensaty i przedstawienie jej klientowi

  • a. Akceptacja przez klienta propozycji rekompensaty i zamknięcie procesu reklamacyjnego
  • b. Brak akceptacji i przekazanie sprawy

5. Przeanalizowanie dotychczasowego przebiegu procesu reklamacji

6. Kontakt z klientem w celu ustalenia propozycji rekompensaty

7. Zamknięcie procesu reklamacji

8. Podjęcie działań korygujących

2.2. Terminy

1. Każdy Klient ma prawo do złożenia reklamacji dotyczących zamówionych towarów w terminie 14 dni roboczych od daty otrzymania produktów.

2. Termin do rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni roboczych licząc od dnia zarejestrowania reklamacji do przekazania klientowi informacji o jej akceptacji i rekompensacie lub jej odrzuceniu.

Jeżeli reklamacja nie zostanie rozpatrzona przez  mojamydlarnia.pl w ciągu 14 dni roboczych to uznaje się ją za uznaną. Jeżeli klient nie zaakceptuje propozycji rekompensaty przez 14 dni roboczych, to uznaje się, że propozycja rekompensaty została uznana przez klienta.

3. Dokumenty związane z funkcjonowaniem procedury

3.1. Załączniki

Wzór formularza reklamacyjnego

Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:

a) nazwę/imię i nazwisko Zamawiającego;
b) adres siedziby/zamieszkania Zamawiającego;
c) przedmiot reklamacji (nazwa usługi, termin i miejsce realizacji itp.);
d) uzasadnienie merytoryczne i formalne reklamacji;
e) oczekiwania Zamawiającego wobec mojamydlarnia.pl

Formularz reklamacji

Witryna stworzona na platformie